halaman umah saya

Tuesday 4 December 2012

:'(

Assalamualaikum peeps .. 

hi ! hello . 

nk story  nie .. 
aku bru je nk sem 4 tok hari y ke 2 .. 
tp.........
sekejab je da dapt selesema, headache, BAKAL fever . 
agaknyer....


da laa ubat x bwak.. kalau lah ibu twu aku x bwk ubat .. 
membebel laa dea kat aku .. 
aishh! nahas... 
xde kje crik keje.. 
2 lah zahidah mansor!!

23:39 = 4.12.12
buat asaimen buat pertame kali tok sem nie .. 
asaiment miss izan,design..
wanna be the best OF the best .. 
in sya Allah .. :) 
guys doakan aku baik2 sem nie ea.. 
amin .
  
                                                                                                  :) , Zahidah Mansor !
                                                                                                            salam . nanite .

No comments:

Post a Comment