halaman umah saya

Sunday 11 November 2012

girls ! watch out from this man!!

Assalamualaikum warahmatullah.. :)

entry nie hanye untuk
 perkongsian hati & perasaan seorang perempuan.. 

dri pengalaman sya yg msih lg berumur bawah 20an an.. 
peringatan untuk perempuan sebayaku n lebih tua mahupun budak2 yg hangat lg tengit dgn cinta monyet.. :) (adik,akak gurau ea)

ok,take a look .. :) dgn perasaan taw...


#screenshot dri my phone n pngalaman sye..
* this guy (ktrg pnh cple dulu) ..
 cara dea ckp kat screenshot atas nie nampak nmpk mcm 
amek brat ttg kite (perempuan)..
ok .. memang amek berat ya sangat.. 
hati aku memang tersentuh dgn kehadiran dea yg x bole aku lupakan.. :')
tapi..... 


no 2 :  aku kalau bergaduh memang aku kau aku kau keluar dri mulut ! 
lepas gaduh.. tngok!! manis nye kte2nye.. sampai aku kte ohh my!
tersentuh lg... :)
lelaki yg aku kenal nie pon jnis yg hot tempe gak.. tp dea sangat cool.. 
haha..
cume kne beringat .. kte yg pompuan x salah nk fikir negative kat pasangan kite
lebih2 lg.. 
kite nie perempuan berDARA .. hati2 .. bisa taw!!


no 3 : sambungan screenshot no 2.. 

cam puaka ke mulut aku .. korang rse?? :) (senyum malu)
nie mse dea nk amek hati yg dah burn nie.. (sory weyh,aku bkan nk malukan kaw taw)
aku rase perempuan cam aku xde baik sngat xde jahat sngat.. 
kalau da lelaki berbicara manis cenggini .. 
mesti korang senyum sorg2 an!!!??
alaah, jgn kelentong lah.. aku penah laa.. :D
tp mse nie mane bole aku tunjuk y aku suke...
malu laa.. hewhew.. :D


no 4 : sambungan no 3... :)

tngk 2 !! dea mempergunakan umor n kmtgan drinye supaya aku rse
 something yg positive dlm hubungan ktrg.. 

tapi.. 

cube pkir.. kalau hubungan korang seperti ini dapat restu famili n sampai ke akhir hayat..
xpe.. syukur alhamdulillah..
tapi.. 
kalau sebliknye... 
dea hnye ckp cam 2 untuk kepentingan diri nya ..
dan lpas 2 kita yg perempuan terkontang kanting lpas dea pergunakan kita ..
mcm mane??
dea hilang teruna kita xdapat kesan ... 
tapi kita hilang mahkota .. bakal suami kita yg perasan.. 
seperti yg aku ckp.. 
xpe kalau kita yg perempuan berfikiran ngtive kat pasngan kita..
x semua laki cam 2 .. 
nobuddy perfect kan ... 
(aku bkn nk hasut fikiran korg !)



sambungan no 4 :

see again..?? bicara dea .. hamboii.. 
kalah ibu abah aku bercinta dulu taw... :P

ptoss trus aku lpas nie.. haha. sbb aku rindu dea laa aku ungkit cerita cintun aku kat sni..:)

p/s : yg perempuan .. cume berhati2.. 
yg lelaki .. jgn manis sngt bole x? nti kwen pahit plak...
xsedap..

Akal setipis rambutnya, tebalkan dengan ilmu. Hati serapuh kaca, kuatkan dengan iman. Perasaan selembut sutera, hiasilah dengan akhlak. Suburkanlah kerana dari situlah nanti mereka akan nampak nilaian dan keadilan Tuhan. Akan terhibur dan bahagialah hati mereka, walaupun tidak jadi ratu cantik dunia, presiden ataupun perdana menteri negara atau ‘women gladiator’.  (kopi n pasta cheese) :D

Wallahu'alam.....

ihklas, Nur Zahidah.

Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment